Dieterich, Veit - Summaria christlicher Leer - An der heyligen Trifaltigkeyt tag ...

Dieterich, Veit - Summaria christlicher Leer - An der heyligen Trifaltigkeyt tag ...

…wie der Herr Nicodemum lehret/ von der seligkeyt/ wie wir inn himel mögen kommen/ Joh. 3.

ES sey denn/ das yemand geborn werde auß dem wasser vnd geyst/ so kan er nicht in das reych Gottes kommen( Was vom fleysch geboren wirdt/ das ist fleisch/ vnnd was vom Geyst geboren wordt/ das ist Geyst

Vnser lieber Herr Christus lehret in disen worten/ wie wir müssen selig werden. Vernunfft gedenckt/ wenn wir ein züchtigen wandel füren/ mit der hand nicht tödten/ nit selen/ noch anders thun das ergerlich sey so habe man gnug zum ewigen leben. Aber vnser lieber Herr Christus sagt/ so wir selig werden sollen/ müssen wir andere menschen/ vnd von newem geborn werden/ es sey nit genug das wir die hende/ augen/ zungen zemen/ das sie nicht vnrecht thun/ das hertz müsse gar anders werden. Solches geschehe aber/ wenn wir im namen/ vnnd in den todt Christi getauffet werden/ durch solche tauff wölle der heylig Geyst in die hertzen kommen/ den glauben drinn anzünden/ vnd gar newe menschen auß vns machen. Denn durch den glauben werden wir von Sünden reyn/ vnnd der heylig Geyst hilfft wider die sünde vns streyten/ vnnd weyset weytter vns zum gehorsam Gottes/ Ist allso diß der eynige weg zur seligkeyt/ an Christum glauben/ Solches können wir von vns selb nicht/ se ist des heyligen geystes werck/ der will durch das wort Gottes/ vnd die heyligen Sacrament/ den glauben in vns anzünden vnnd erhalten.

Gebet

HErr Gott himlischer Vatter/ wir arme sünder bekennen/ das nichts gutes an vns ist/ vnd wir vnserthalben musten in sünden vnd ewigem todt verderben/ Sintemal was vom fleysch geborn wirdt/ ist fleysch/ vnnd kan dein Reych nicht sehen/ Wir bitten dich aber/ sey gnedig vnd barmhertzig/ vnd sende deinen heyligen Geyst/ vmb deines Suns Christi Jesu willen in vnsere hertzen/ vnd mache newe menschen auß vns/ das wir vergebung der sünden durch Christum/ wie vns in der Tauff zugesagt/ gewiß glauben/ vnd in der lieb gegen vnserm NEchsten/ vnd allen andern Christlichen tugenden von tag zu tag zunemen/ biß wir endlich selig werden. AMEN.

Cookies helfen bei der Bereitstellung von Inhalten. Diese Website verwendet Cookies. Mit der Nutzung der Website erklären Sie sich damit einverstanden, dass Cookies auf Ihrem Computer gespeichert werden. Außerdem bestätigen Sie, dass Sie unsere Datenschutzerklärung gelesen und verstanden haben. Wenn Sie nicht einverstanden sind, verlassen Sie die Website.Weitere Information
autoren/d/dieterich/dieterich-summaria/dieterich_trinitatis_2.txt · Zuletzt geändert: von 127.0.0.1
Public Domain Falls nicht anders bezeichnet, ist der Inhalt dieses Wikis unter der folgenden Lizenz veröffentlicht: Public Domain